کد خبر : 124466 تاریخ : ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور - 10:39
پایان کار جواد نکونام در استقلال به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال قید همکاری با جواد نکونام را زده و در چند روز آینده یک مربی خارجی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

پس از باخت استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، زمزمه های برکناری جواد نکونام به گوش رسید.

استقلال در 3 دیدار فصل جدید لیگ برتر تنها 4 امتیاز کسب کرده و این موضوع برای هواداران این تیم خوشایند نیست تا جاییکه خواهان برکناری سرمربی شدند.

نکونام در فصل گذشته با نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر فقط یک راه برای ماندن در این تیم داشت و آن هم قهرمانی در فصل جدید است که حالا بعید به نظر می‌رسد برنامه‌ای برای آن داشته باشد.

با وجود اینکه تنها 3 دیدار از لیگ برتر امسال برگزار شده و هنوز برای قهرمان شدن راه زیادی مانده اما کسب تنها 4 امتیاز از 3 دیدار (یک برد، یک تساوی و یک باخت) هواداران تیم استقلال تهران را ناامید کرده است.

حال با این وجود دیروز سایت dsport بلغارستان؛ در گزارشی ضمن اشاره به توافق باشگاه استقلال ایران با ایوایلو پتف سرمربی بلغارستانی نوشت: «توافق سرمربی بلغاری و باشگاه استقلال انجام شده است و سرمربی سابق لودوگورتس که در آخرین حضورش در تیم کرایووای رومانی بوده است به زودی هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد.این اتفاق در حالی است که جواد نکونام سرمربی فعلی استقلال به زودی باید این تیم را ترک کند.سایت بلغارستانی با اشاره به اخبار برخی رسانه های ایرانی نوشته است: فرهاد مجیدی دیگر سرمربی است که قصد داشت روی نیمکت تیم استقلال قرار بگیرد.»

«ایوایلو پتف» سرمربی ۴۸ ساله و سابق تیم ملی بلغارستان و باشگاه‌های دینامو زاگرب کرواسی، لودوگورتس، لفسکی صوفیه و لیماسول قبرس اصلی‌ترین گزینه هیئت مدیره استقلال است.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال تهران هیچ موضع رسمی نسبت به تغییر سرمربی نگرفته اما به نظر می‌رسد کار جواد نکونام در این تیم پایان یافته است./ اکونا پرس