کد خبر : 155223 تاریخ : 1404 جمعه 16 آبان - 17:25
تبیین فرآیندها و شیوه‌نامه اجرایی نظام جدید مدیریت عملکرد شرکت مخابرات ایران در راستای ارتقای نظام مدیریت عملکرد و همسوسازی اهداف فردی با اهداف کلان شرکت، کارگاه آموزشی سامانه نوین مدیریت عملکرد «سیمرغ» با حضور معاون توسعه سرمایه انسانی مخابرات ایران، مدیران و نمایندگان مناطق از طریق ویدیوکنفرانس شاوک در تاریخ ۱۳ آبان برگزار شد.

این کارگاه تخصصی با هدف تبیین فرایندها و شیوه‌نامه اجرایی نظام جدید مدیریت عملکرد و همچنین آموزش سامانه یکپارچه «سیمرغ» برگزار گردید.

براساس گزارش مدیریت اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان در این نشست تخصصی، دکتر مطهری معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت، با اشاره به اهمیت مدیریت عملکرد به عنوان موتور محرک تحقق اهداف استراتژیک، بر عزم شرکت برای ایجاد تحولی بنیادین در این حوزه تأکید نمودند.

ایشان تصریح کردند: «راه‌اندازی این سامانه، گامی بلند به سوی استانداردسازی، عینیت‌بخشی و عدالت‌محوری در ارزیابی‌های عملکرد خواهد بود و بستری شفاف برای توسعه مستمر سرمایه‌های انسانی شرکت فراهم می‌آورد.»

در ادامه، احمدوند مدیر کل ارزیابی عملکرد مخابرات ایران، به تشریح سیاست‌ها و طرح تدوین‌شده برای اجرای یکپارچه این نظام در سراسر شرکت پرداخت و توضیحات مفصلی در مورد چرخه کامل مدیریت عملکرد، از تعیین و تدوین اهداف تا ارزیابی نهایی و توسعه مهارتی ارائه نمود.

مشاوران شرکت «سیمرغ» نیز به عنوان طراح و نماینده شرکت فروشنده این سامانه، به آموزش امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزار و همچنین پاسخ به پرسش‌های حاضرین پرداختند.

محسن خردمند مدیر اداری و منابع انسانی استان، حمیدرضا تولایی رئیس اداره کارگزینی و کارشناس مسئول و کارشناس مدیریت عملکرد استان بهمراه برخی مسئولان حوزه‌های مالی و برنامه‌ریزی در این جلسه در سالن شهید سلیمانی استان حاضر بودند و نکاتی در خصوص نرم افزار و سوابق کاری مدیریت عملکرد مطرح نمودند.

بعد از اجرا شدن یک دوره آزمایشی، اجرای سراسری سامانه «سیمرغ» از فصول آینده در کلیه واحدهای ستادی و مناطق شرکت آغاز خواهد شد.