کد خبر : 42203 تاریخ : ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۹ فروردين - 12:23
عدم پاسخگویی مدیرعامل شرکت مترو تهران چرا کسی به فکر آسانسورهای خراب مترو نیست؟ مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در رابطه با خرابی برخی آسانسورهای مترو گفت: در اولین اقدام چک لیستی از نیازهای قطعات یدکی پرمصرف را تهیه کردیم و با اعتبارات مناسب در روزهای آینده حتما این انبارهای قطعات یدکی شارژ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران نیوز/این روزها مترو تهران پس از دو سال بازهم شاهد رفت و آمد همه اقشار جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین کارمندان و کارگران هستیم، گرچه ایستگاه‌ها مترو در ساعات صبح و عصرگاهی مملو از جمعیت است اما در برخی ایستگاه‌ها دیده می‌شود که مسافران بدلیل خرابی برخی آسانسورها مجبور هستند از راه پله های ثابت برای رفت و آمد استفاده کنند.

عمده مشکلات خاموشی برخی آسانسورهای مترو خالی بودن انبارهای قطعات یدکی پر مصرف است که مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه این موضوع را تأیید کرد.

مهدی شایسته اصل در این باره می‌گوید: امسال شورای شهر و مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به موضوع حمل‌ونقل عمومی داشتند و در بودجه امسال به خوبی به این موضوع توجه شده است. در اولین اقدام چک لیستی از نیازهای قطعات یدکی پرمصرف را تهیه کردیم و با اعتبارات مناسب در روزهای آینده حتما این انبارهای قطعات یدکی شارژ می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ پله برقی در ایستگاه‌های مترو وجود دارد که نیاز به نوسازی دارد. با همکاری معاونت علمی رئیس‌جمهوری و وزارت دفاع در تلاش هستیم بیشتر قطعات پرمصرف این ناوگان را داخلی سازی کنیم.

شایسته اصل، اورهال کردن این ناوگان را یکی از اقدامات مهم اعلام کرد و گفت: انجام این اقدام مهم نیازمند توجه دولت و مجلس است، در دولت و مدیریت شهری گذشته اورهال کردن ناوگان مترو تهران مورد توجه نبود و آینده نگری مدیران گذشته در این موضوع ضعیف بود.