کد خبر : 451 تاریخ : ۱۴۰۰ شنبه ۱۳ آذر - 10:42
تهران یک میلیون جای پارک کم دارد! فریبرز ناطقی الهی/نمی دانم تقصیر آموزش مجازی ست یا دانشگاه های غیر انتفاعی یا چیز دیگری؟!

پایگاه خبری تماشاگران نیوز _یادداشت / این روز‌ها مُد شده است که همه مسئولین شهری مسئله را حل شده فرض می‌کنند و از انتها برای پاک کردن صورت مسئله آن هم با کارها و بودجه های فوق نجومی تلاش می‌کنند! عجیب است والله!

اول: خبر برای حفظ امانت در گفتار: تهران یک میلیون جای پارک کم دارد

تهران یک میلیون جای پارک کم دارد !؟ چرا یکی نمی‌گوید شهر تهران با این همه مشکلات و مخاطرات طبیعی و ... پنج میلیون سکنه زیادتر از حد مجاز دارد و برای آن چاره اندیشی نمی‌کند ؟همیشه اضافه کردن ساخت‌وساز، پارکینگ و غیره که راه حل نیست؟ در برخی موارد اصل موضوع را باید بررسی و کنترل کرد نه نتیجه آن را بصورت مصنوعی برای مدت کوتاهی حذف کرد !

سال دیگر باز همین داستان ادامه خواهد داشت و به تبع همین تصمیم اشتباه در تأمین پارکینگ در سال جاری، سال دیگر سه برابر بیشتر باید ساخت؟ تا جایی که بزودی تهران عملا تبدیل به پارکینگ عمومی شده و نه آبی، گازی، برقی و ... آن موقع با یک زلزله ویرانگر همه چیز به پایان خواهد رسید.

چند سال پیش شوربختانه بنده از طریق عده‌ای از دانشگاهیان و فرهیختگان معزز برای شهرداری تهران کاندید شدم. در همان زمان اعلام کردم که نهایت لطف عزیزان است ولی چون من سیاست بلد نیستم و حتی اگر انتخاب شوم، نمی‌توانم دوام بیاورم.

کمپینی برای انتخاب یک شهردار غیرسیاسی از جامعه علمی

و توصیه های حقیر به شهردار محترم تهران: ٤٠ توصیه به شهردار آینده تهران

ولی مواکدا عرض کرده و میکنم تهران باید کوچک شود تا ٦ ملیون نفر حداکثر که قابل مدیریت باشد، روزی خواهد رسید که تهران قابل کنترل نخواهد بود و در صورت بروز زلزله حتمی تهران چیزی باقی نخواهد ماند!

آقایان و خانوم های مسئول عزیز! اگر فردا ویروس جدیدی تهران را تهدید کرد نمی‌رویم ده میلیون تخت برای بیماران محتمل آماده کنیم ! واکسن را تهیه و ویروس را کنترل می‌کنیم.