کد خبر : 53102 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۷ آبان - 12:05
برنامه‌ریزی برای ساخت فصل دوم «پوست شیر» سریالِ «پوست شیر» جزو آثاری است که در همین قسمت‌های ابتدایی‌اش، آن‌قدر مورد استقبال قرار گرفته است که گمانه‌زنی‌ها برای ساخت فصل دوم آن آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران امروز/در شبکه نمایش خانگی تاکنون چند سریال توانسته فصل‌های دیگری داشته باشد. از «عاشقانه» منوچهر هادی، «شهرزاد» حسن فتحی، «ساخت ایران» و حتی «نیسان آبی» که کارگردانش به تازگی اعلام کرده که مراحل آماده‌سازی تولید آن برای فصل دوم، طی می‌شود. اما در مورد دو سریال به طور ویژه این گمانه‌زنی‌ها از همان آغازِ راه اتفاق افتاد. یکی «زخم‌کاری» محمدحسین مهدویان و حالا «پوست شیر» برادران محمودی.

همین چندی پیش بود که به دنبال گمانه‌زنی‌ها برای ساخت فصل دوم «زخم‌کاری» محمدحسین مهدویان، خبرنگار تسنیم این موضوع را با سازندگان و دست‌اندرکاران سریال در میان گذاشت. با محمدحسین مهدویان که خیلی اهل مصاحبه نیست، تماس گرفتیم و او پاسخِ صریحی به سؤال درباره آخرین وضعیتِ ساختِ «زخم‌کاری» نداد. اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم ادامه پیدا کرد. در حال حاضر فیلم‌نامه سریال برای فصل دوم در حال آماده‌سازی است اما شروعِ تولید و جزئیات دیگر آن هنوز مشخص نیست.

به دنبال استقبال از سریال «پوست شیر» این گمانه دوباره ایجاد شد که آیا این مجموعه هم قرار است به عنوان برندِ «فیلم‌نت» ادامه پیدا کند یا در همین فصل و تعداد تقریبی که از قبل مطرح شده بود یعنی در 20 قسمت به پایان برسد؛ علی سرتیپی مدیر فیلم‌نت در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم چراغِ سبز ادامه «پوست شیر» را روشن کرد.

چرا که تهیه‌کننده شناخته شده سینمای ایران به این نکته اشاره کرد که امیدواریم این اتفاق بیفتد؛ از همین الان فصل دوم «پوست شیر» را در دستور کار خواهیم داشت و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سریال «پوست شیر» توانسته رقابت را با «جیران» فیلیمو، «آنتن» و «شبکه مخفی‌زنان» و حتی «خون سرد» که ژانر جنایی و وحشت را دنبال می‌کند، رقابت پایاپای و گاهی اوقات چند پله بالاتر را داشته باشد. «پوست شیر» بعد از پخشِ اولین قسمت با حواشیِ روبه‌رو شد که در برخی از سایت‌ها و کانال‌های فضای‌مجازی بحثِ توقف پخش در فیلم‌نت را مطرح کردند.