هلدینگ مهاجرتی ویستا
سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کاربرگزار شد

سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کاربرگزار شد

سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران با اعطای جایزه ملی به پایان رسید.

موضوعات این کنفرانس تخصصی تحول دیجیتال بخش خصوصی و ماندگاری کسب وکارها ،نشست تخصصی تاب آوری و چالش های آینده کسب و کارها، نشست تخصصی تفکر سیستمی ومفاهیم نوین بازاریابی بود.


پروفسور حسین راغفر عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا, دکتر محمد مهدی نژاد نوری معاونت علوم تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح و سایر مدیران و اساتید حضور به عمل رساندند.

این رویداد معتبر علمی توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاه های داخلی و حدود ده دانشگاه خارجی و نهادهای معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمن های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی کشور و ... 22 و 23 مردادماه برگزار گردید و در پایان این کنفرانس جایزه ملی و تقدیر از کسب و کارهای وموفق به ۱۳نفر اعطاشد.

در این رویداد که با حضور سازمان‌ها و نهادهای مرتبط از شرکت ها، نهادها و انجمن های متعدد کشور برگزار شد، اولین سری گواهی صلاحیت حرفه‌ای اجرای پوشش های حفاظت در برابر آتش به شرکت آتش پاد سازه ایرانیان، گروه مهندسی بتا، شرکت پادناهور، شرکت تدبیر بنای آرین، شرکت سازه های مقاوم ایرانیان (سما) و شرکت نفتاب اعطا شد.
این گواهینامه بر اساس بررسی های انجمن صنفی حفاظت در برابر آتش از تاریخ دریافت به مدت دو سال دارای اعتبار است و پس از آن در صورتی که شرایط شرکت متقاضی کماکان شاخص های کمیته فنی انجمن را دارا باشد، تمدید خواهد شد و لازم به ذکر است از نظر انجمن حفاظت در برابر آتش، این شرکت‌ها دارای صلاحیت حرفه‌ای به منظور اجرای پوشش های حفاظت در برابر آتش می‌باشند.

گفتنی است‌؛در این رویداد که با حضور و سخنرانی دکتر محمد مهدی نژاد نوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسین سلاح ورزی، رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران و همچنین دکتر ابراهیم بازیان، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و با استقبال قابل توجه اساتید و مدیران برجسته کشور، برگزار شد، جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور در صنعت مشاوره مدیریت به شرکت مهندسین مشاور کاین / در صنعت بانکی به بانک ملی ایران و بانک رفاه کارگران / در صنعت تجهیزات دندانپزشکی به شرکت مهندسی تولیدی کوشافن پارس / در صنایع معدنی به شرکت مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان / در صنعت انبوه سازی ساختمان به شرکت تعاونی سازه گستر چیتگر / در صنعت احداث و انرژی به شرکت پرلیت / در صنعت موسیقی به مؤسسه فرهنگی هنری لیما / در صنعت سازه های فولادی به شرکت آراد / در صنعت رسانه به پایگاه خبری خبر فوری / در صنعت تولید پیچ و مهره به شرکت تولیدی و صنعتی ایران توحید / صنعت تولید دستگیره و یراق آلات ساختمانی به شرکت آریا یراق صنعت ایران و در صنعت مشاوره املاک به هلدینگ صادقیان، اعطا شد.

 

EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.