هلدینگ مهاجرتی ویستا
سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟
گزارشی از وضعیت بازار سهام

سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟

ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که حالا ۲۶ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان است، نسبت به یکشنبه ابتدای هفته کاری که برابر با ۲۶ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان بود ۰.۱۸ درصد شد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران نیوز/ یکشنبه (۱۴ فروردین) شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۸۵۹ واحد روی پله یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحدی قرار گرفت.چهارشنبه (۱۷ فروردین) شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۶۷۵ واحد روی پله یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحدی قرار گرفت

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت روز یکشنبه به ترتیب ۱۴ میلیون و ۳۴هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۴۳۳هزار تومان رسید.

روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۶۰هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۴۸۱هزار تومان رسید؛ بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۲۶ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت ۴۸ هزار تومان در این هفته رشد کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که هم اکنون ۱۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان است، نسبت به یکشنبه که برابر با ۱۴ میلیون و ۳۴ هزار تومان بود، ۰.۱۸ درصد رشد داشته است.

همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که حالا ۲۶ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان است، نسبت به یکشنبه ابتدای هفته کاری که برابر با ۲۶ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان بود ۰.۱۸ درصد شد داشته است.

 

منبع: ایسنا
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.