هلدینگ مهاجرتی ویستا
ارجمند: چون پول خوب می دهند هر کاری را انجام ندهیم

ارجمند: چون پول خوب می دهند هر کاری را انجام ندهیم

هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: بسیاری از مدعیان جامعه هنری از مباحث ارزشی و دینی مثل ایام محرم، اربعین و سیدالشهدا(ع) که مردم با آن مأنوس هستند، بسیار عقب بوده و همگام با مردم در این امور نیستند.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران نیوز/داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کفت: خیلی‌ها به دنبال سهم خواهی از انقلاب بودند و توقعاتی داشتند و همین که برای شان مهیا نشد ضد انقلاب شدند.

وی ادامه داد: درباره پولهایی که به هنرمندان داده می‌شود باید دقت کرد، در قرآن کریم جمله انظر الی طعامک آمده، یعنی غذابی که می‌خوری و پولی که با آن غذا تهیه می‌کنی را دقت کن که چگونه به دست آمده، دلیل نمی‌شود هرکس پول خوب داد هر کاری را انجام دهیم. آیا در مورد برخی فیلم های سخیف می‌توانیم همراه با خانواده برای دیدن صحنه های بی اخلاقانه برخی از فیلم‌ها به سینما برویم؟!

ارجمند با انتقاد از عدم برخورد مناسب با برخی تخلفات در عرصه هنر و سینما اظهار داشت: با عوامل متخلف از جمله داماد وزیر وقت دولت روحانی که سازنده سریال شهرزاد بودند، برخورد جدی نشد.

وی افزود: هنرمندان از مباحث دینی و اجتماعی اجین شده با مردم ایران از جمله ایام محرم، اربعین و سیدالشهدا(ع)، عقب هستند و همگام با مردم در این مراسمات حرکت نمی‌کنند.

 

منبع: خبر فوری
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.