هلدینگ مهاجرتی ویستا
جوانان مهره شطرنج سیاسی دشمن نشوند
فرمانده کل سپاه :

جوانان مهره شطرنج سیاسی دشمن نشوند

فرمانده کل سپاه گفت: اتاق‌های فکر در واشنگتن و نیویورک و در برخی کشورهای اروپایی و عوامل خود در ریاض در حال تلاش برای تخریب دستاوردهای بزرگ حاصل خون شهیدان است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آئین بزرگداشت شهدای ورزشکار که در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: خوشحال هستم که در جمع صمیمی خانواده‌های معزز و صبور و نجیب شهیدان والامقام من هستم؛ آن عزیزانی که آرزوهای خود را برای عزت، امنیت، اقتدار و منزلت این کشور بزرگ قربانی کردند.

وی افزود: یک تفاوت بین خانواده عزیز شهیدان و شهیدانشان وجود دارد که یک تفاضل و یک ارزش کم‌نظیر است، آن اینکه شهید در شهادت و آرزوی خود می‌رسد و به ملاقات خدا به جاودانگی؛ اما خانواده شهید همه آرزوی خود را فدا می‌کند و این سخت‌تر و هنر بزرگ‌تری است.

فرمانده کل سپاه گفت: ورزشکاران مروت و جوانمردی را از امیرالمومنین آموختند و با حضور در جبهه‌ها مدال و پلاک را با هم برگردن انداختند.

عده کمی از جوانان این کشور تحت تأثیر القائات دشمن قرار گرفتند

سرلشکر سلامی ادامه داد: دشمنان ما نمی‌توانند این همه درخشش را ببینند؛ ایرانِ عزیز، بزرگ، سربلند و فاتح قله‌های سخت، ایرانِ درهم‌شکننده دشمنان بزرگ، ایرانِ عبور کننده از فراز تحریم‌ها و ایرانِ درهم‌شکننده اراده دشمنان را نمی‌توانند ببینند؛ برای همین، مسیری را باز کردند تا با القائات شیطانی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی، نبرد را به درون ذهن و قلب جوانان ما بکشانند.

فرمانده کل سپاه افزود: البته عده کمی از جوانان این کشور تحت تأثیر القائات دشمن قرار گرفتند؛ لذا به این جوانان می‌گوییم که دشمن را بشناسید و مهره شطرنج سیاسی دشمن علیه کشور بزرگ ایران نشوید؛ زیرا تاریخ در حال نوشته شدن است؛ شما نباید توسط اندیشه‌ها و دست‌های دشمنان جابه‌جا بشوید، شما نباید پیاده‌نظام ژنرال‌های سیاسی دشمنانمان بشوید؛ دشمنانی که امروز به شما فرمان می‌دهند که در خیابان‌ها بریزید و آتش بزنید و نیروهای امنیتی و مدافعان امنیت را مورد حمله قرار دهید، این‌ها از کشته شدن شما لذت می‌برند.

دشمنان هرگز خیرخواه جوانان ما نیستند

وی با بیان اینکه دشمنان هرگز خیرخواه جوانان ما نیستند، خطاب به جوانانی که با تحریک رسانه‌های معاند به خیابان‌ها می‌آیند، گفت: ما دشمنان را می‌شناسیم، اینان شیطان هستند؛ لذا مراقب باشید. جوانان عزیز! این همه افتخار و بزرگی و عظمت و منزلت و این همه درخشش سیاسی کشور در نظام بین‌الملل، این درخشش فنی، صنعتی و علمی و فناوری کشور، این قدرت نفوذ منطقه‌ای کشور جمهوری اسلامی ایران، این امنیت مقتدرانه و آرامش شکوهمند محصول ریخته شدن خون صدها هزار جوان شهید است؛ پس به‌صورت آن‌ها چنگ نزنید و مراقب باشید.

 

منبع: تسنیم
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.