هلدینگ مهاجرتی ویستا
داستان رونالدو و منچستریونایتد به پایان رسید؟

داستان رونالدو و منچستریونایتد به پایان رسید؟

اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد به سران این باشگاه اعلام کرده که دیگر به هیچ عنوان قصد بازی دادن به کریستیانو رونالدو را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران امروز به نقل از فوتبالی، چند روز قبل کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی 37 ساله مصاحبه جنجالی و پرسروصدایی را با پیرس مورگان انجام داد که در آن صراحتا اعلام کرد که هیچ احترامی برای اریک تن هاگ قائل نیست و همچنین منچستریونایتد در چند سال اخیر به یک تیم درجه 2 تبدیل شده که دیگر توانایی رقابت با غول‌های انگلیسی را ندارد. این مصاحبه باعث ایجاد حواشی زیادی برای شیاطین سرخ و همچنین ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس شده است.

به نقل از ESPN، اریک تن هاگ به خاطر این مصاحبه، تعطیلات خانوادگی خود را به تعویق انداخته و دیگر نمی‌خواهد رونالدو را در تیمش داشته باشد. همچنین سرمربی سابق آژاکس احساس می‌کند که رونالدو پا را از حد فراتر گذاشته و روز سه شنبه جلسه‌ای با با جوئل گلیزر مالک باشگاه برگزار کرده است تا برای رونالدو تصمیمی بگیرند.

همچنین گفته می‌شود که برخی از بازیکنان نیز از رونالدو به خاطر انجام چنین مصاحبه‌ای بسیار ناراحت و عصبانی هستند، چون این مصاحبه تنها چند ساعت پس از پیروزی خارج از خانه یونایتد منتشر شد.

 

منبع: خبرآنلاین
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.