هلدینگ مهاجرتی ویستا
آواتار ششمین فیلم 2 میلیاردی تاریخ سینما شد

آواتار ششمین فیلم 2 میلیاردی تاریخ سینما شد

قسمت دوم فیلم آواتار ساخته جیمز کامرون به جمع فیلم‌های ۲ میلیارد دلاری پیوست و حالا ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد در حالی که این کارگردان دو فیلم دیگر در این جمع دارد و حالا تنها کارگردانی است که ۳ فیلم ۲ میلیارد دلاری دارد.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران امروز/«آواتار: راه آب» بعد از 13 سال به عنوان دنباله قسمت اول این فیلم، حالا از مرز 2 میلیارد دلار عبور کرده و به عنوان ششمین فیلم 2 میلیاردی جهان قرار گرفته است. تا قبل از این فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به سوی خانه نیست» بدون اینکه 2 میلیاردی باشد با فروش 1 میلیارد و 928 میلیون دلار، ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما بود که حالا آواتار 2 با رکوردزنی هم عنوان ششمین فیلم پرفروش سینمای جهان را از آن خود کرد و هم به جمع 2 میلیاردی‌ها پیوست.

این در حالی است که جیمز کامرون کارگردان این فیلم دو فیلم 2 میلیاردی دیگر نیز دارد که عبارتند از «تایتانیک» و «آواتار» که آخری با فروشی نزدیک به 3 میلیارد دلار، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان نام دارد.

 

منبع: ایسنا
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.