هلدینگ مهاجرتی ویستا
۲۰۰ هنرمند از ۴۸ کشور در جشنواره کاریکاتور شرکت کردند

۲۰۰ هنرمند از ۴۸ کشور در جشنواره کاریکاتور شرکت کردند

سومین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس که قرار است به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی برگزار شود، با استقبال ۲۰۰ هنرمند از ۴۸ کشور جهان روبرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران امروز/دبیرخانه سومین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس روز سه شنبه چهارم بهمن، آثار راه‌یافته به مرحله داوری این جشنواره را معرفی و اعلام کرد: هیئت انتخاب جشنواره، ۳۲۶ طرح و کاریکاتور را از بین ۵۴۴ اثر رسیده به جشنواره سوم، دارای شرایط لازم برای مرحله دوم دانست.

گالری این آثار هم اکنون در تارنمای ایران کارتون در معرض بازدید شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین هنرمندانی که به تکراری بودن یا عدم اصالت برخی از این آثار اعتراض دارند، می‌توانند تا دهم بهمن ۱۴۰۱ مستندات خود را به ایمیل جشنواره ارسال کنند.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز سومین دوره جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس، سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در چهل و چهارمین سالروز تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران به وسیله امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایلنا
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.