هلدینگ مهاجرتی ویستا
خودرو دو میلیاردی احمدی‌نژاد خبر ساز شد

خودرو دو میلیاردی احمدی‌نژاد خبر ساز شد

اسفندماه سال ۸۹ رسانه‌های مختلف داخلی و خارحی خبر دادند که یک ایرانی با پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خودروی شخصی محمود احمدی‌نژاد را که به منظور تأمین مسکن معلولان به مزایده گذاشته شده بود را خرید.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران امروز/همان زمان، هفته نامه «۹ دی» متعلق به حمید رسایی نماینده حامی دولت وقت در مجلس آن دوره نوشت: «شنیده شده است فردی که خودروی احمدی تژاد را خریداری کرده است در سال‌های گذشته تنها دارائیش یک سوله بوده که به عنوان انبار و کار‌های کوچک صنعتی استفاده می‌کرده است. به تدریج نامبرده از طریق ارتباطات مختلف دولتی به ثروت کلانی دست پیدا می‌کند. وی در حال حاضر ۳۰درصد سهام بانک گردشگری و ۳۴درصد بانک سامان و بخشی از سهام ایران خودروی تبریز و شرکت هواپیمایی آتا را دارد».

فروردین سال ۹۰ این هفته نامه همچنین اعلام کرد که خریدار خودروی محمود احمدی‌نژاد هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به شبکه بانکی ایران بدهکار است.

حالا مسئولان بهزیستی می‌گویند این خودرو بدون اینکه آورده‌ای برای معلولان داشته باشد، گوشه پارکینگ بهزیستی خاک می‌خورد.

 

منبع: فرارو
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.