هلدینگ مهاجرتی ویستا
«پوست شیر» در فصل سوم تمام می‌شود

«پوست شیر» در فصل سوم تمام می‌شود

نوید محمودی تهیه‌کننده سریال «پوست شیر» درباره آخرین روزهای فیلمبرداری و مراحل فنی و پاسخ به این سؤال که آیا این مجموعه، فصل دیگری خواهد داشت، توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران امروز/سریال «پوست شیر» قرار است 3 روز دیگر به نمایش‌خانگی برگردد. فصل سوم و اتفاقاتِ مهمی که نقطه نظراتِ مردم در پلتفرم‌ها و کانال‌های مجازی این‌طور نشان می‌دهد که همه منتظرند تا سرانجام کاراکترهای این سریال را ببینند. اما آیا این سریال ادامه خواهد داشت؟

به این بهانه با نوید محمودی تهیه‌کننده سریال صحبت کردیم و او به این نکته اشاره کرد که روزهای فیلم‌برداری را سپری می‌کنیم و مراحل فنی هم پیش می‌رود تا همان 10 اسفندماه «پوست شیر»، پخش سریال در فصل سوم ادامه پیدا کند. 8 قسمت را برای فصل سوم خواهیم داشت و فیلم‌برداری سریال هم در اسفندماه دنبال می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری می‌پرسند «پوست شیر» فصل دیگری دارد و یا اینکه فصل سوم، ایستگاه پایانی ماجراهای نعیم، ساحل، لیلا و سرگرد مشکات خواهد بود، این نکته را مطرح کرد: «پوست شیر» فصل دیگری ندارد؛ فعلاً به این نکته فکر نکرده‌ایم. باید تمام شود در وهله اول یکی دو ماه استراحت خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.