هلدینگ مهاجرتی ویستا
قهرمانی نغمه خانجانی در مسابقات سوارکاری استان تهران

قهرمانی نغمه خانجانی در مسابقات سوارکاری استان تهران

مسابقات سوارکاری استان تهران برگزار و نغمه خانجانی قهرمان این مسابقات شد.

مسابقات قهرمانی پرش با اسب استان تهران که از ٧ تا ٩ شهریورماه در باشگاه سوارکاری استاد رضایی برگزار شد، امروز با قهرمانی نغمه خانجانی به پایان رسید.

کریمی؛ رئیس هیئت سوارکاری استان تهران درباره این مسابقات گفت: مسابقات استان تهران به مدت ٣ روز در ورزشگاه استاد رضایی برگزار شد که ٢۵٠ سوارکار در ۵ رده در آن شرکت داشتند.مسابقات از نظر کیفی و همچنین استقبال هواداران بسیار خوب برگزار شد.

وی افزود: قرنطینه اسبها مهم‌ترین مشکل ورزش سوارکاری برای شرکت در رویدادهای بین‌المللی است که امیدواریم وزرای ورزش و جهاد کشاورزی این مشکل را حل کنند.

حمزه عبادی نفر سوم این مسابقات گفت: مسابقات خوبی بود و من هم شرایط خوبی دارم. برای مسابقات کشوری برنامه دارم.

نفر دوم این مسابقات نیز گفت: سطح مسابقات بسیار خوب بود و اهداف من برای مسابقات برون مرزی و کشوری است. برای مسابقات برون مرزی مشکل قرنطینه داریم و مسابقه با اسب اجاره‌ای بسیار سخت است.

مسابقات استان تهران با حضور پرشور هواداران در باشگاه سوارکاری بام برگزار شد.

نغمه خانجانی؛ نفر اول این مسابقات نیز در پایان گفت: در رشته سوارکاری علاوه بر ورزشکار اسب هم دخیل است بنابراین نمی‌توان اهداف مشخصی داشت.

وی ادامه داد: مسئولین و رئیس جدید فدراسیون قولحل مشکل قرنطینه را داده‌اند.

خانجانی در پایان گفت: باعث افتخار است که می‌توانم نشان دهم که بانوان هم‌رده آقایان ورزش و مقام کسب می‌کنند.

 

EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.