هلدینگ مهاجرتی ویستا
طارمی سوژه گفتگو در سازمان ملل شد!

طارمی سوژه گفتگو در سازمان ملل شد!

ماندن مهدی طارمی بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل درخشان در تیم پورتو هنوز قطعی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران نیوز/این مهاجم ایرانی که سال گذشته ۲۰ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل تنها در مسابقات لیگ پرتغال داد، تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد اما هنوز هواداران و سرمربی پورتو نگران هستند که در نقل و انتقالات تابستانی راهی تیم دیگری بشود.

این موضوع باعث شده است تا طارمی هر روز سوژه گزارش‌ها و خبرهای مختلفی در رسانه‌های پرتغال باشد. روزنامه «اوجوگو» در شماره امروز خود سراغ مرتضی دامن پاک جامی سفیر ایران در پرتغال رفته است و از زاویه متفاوتی به حضور طارمی در پورتو و درخشش این بازیکن ایرانی در پرتغال پرداخته است.

دامن پاک جامی در این مصاحبه که در صفحه اول روزنامه اوجوگو هم چاپ شده است، گفت: طارمی از مشهورترین ایرانیان مقیم خارج از کشور است. عملکرد او در بین ایرانیان چه در داخل و چه در خارج از کشور مورد توجه و علاقه شدیدی قرار گرفت. فقط به میلیون‌ها نفری که او را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و به پست‌هایش واکنش نشان می‌دهند نگاه کنید.

سفیر ایران در کشور پرتغال ادامه داد: با این حال باید اعتراف کنم که انتقال به پورتو و عملکرد طارمی در این باشگاه باعث افزایش علاقه‌مندی‌ها شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته که وزرای خارجه ایران و پرتغال در پشت صحنه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار کردند، بحث خود را با صحبت درباره فوتبال و عملکرد طارمی آغاز کردند.

دامن پاک جامی با بیان اینکه تعاملات تجاری و فرهنگی بین ایران و پرتغال از قبل و ریشه در تاریخ دارند، یادآور شد: ورزش این پیوندها را بین دو کشور تقویت کرده است. علاوه بر نام بازیکنان دیگر در فوتبال (مثل علی علیپور در تیم جیل ویسنته)، ایرانی‌ها در فوتسال و والیبال به پرتغال آمده‌اند. طارمی نقش مهمی در باز کردن درها به روی آنها و دیگران در آینده ایفا کرد. من از عملکرد هر یک از این سفیران فرهنگی خوشحالم.

 

منبع: خبرآنلاین
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.