هلدینگ مهاجرتی ویستا
پرستاران؛ اسوه‌های عشق و ایثارند

پرستاران؛ اسوه‌های عشق و ایثارند

در سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از فرشتگان سلامت در شهرستان بهارستان تقدیر شد.

صبح امروز در سالن همایش بیمارستان امام حسین (ع) سبزدشت، تنها بیمارستان این شهرستان, با حضور فرمانده سپاه، امام جمعه شهر گلستان، فرماندار و دیگر مسئولین شهر، همایش تجلیل از پرستاران انجام شد.

در ادامه مراسم دکتر الماسی معاون رئیس بیمارستان امام حسین (ع) سبزدشت اظهار داشت: پرستاران جزو آن دسته از مشاغلی است که بسیار در معرض خطر و بیماری‌ها هستند.

امام جمعه شهر گلستان در این مراسم گفت: پرستاران از زحمتکش ترین و فداکارترین اقشار جامعه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی اضافه کرد: جانفشانی آنها به ویژه در دوران تلخ کرونا همواره در اذهان مردم به یاد خواهد ماند.

فرماندار شهرستان در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، اظهار داشت: پرستاری شغلی سخت و طاقت فرسا است.

نماینده عالی دولت در بهارستان اظهار داشت: ما بعنوان خادم مردم در شهرستان وظیفه خود می‌دانیم تا از تمامی پرستاران دلسوز و کادر درمان که از هیچ کوششی برای سلامت جامعه فروگذار نمی‌کنند، صمیمانه قدردانی کنیم.

سرهنگ پاسدار رستمیان فرمانده سپاه، دکتر نوحی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهر گلستان، دکتر همتی و حمدی‌پور از مدیران بیمارستان، سازور رئیس شورا و دیگر مسئولین شهری در پایان با اهدای لوح و شاخه گل، از پرستاران این بیمارستان به نمایندگی از تمام پرستاران امام حسین (ع) تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.