هلدینگ مهاجرتی ویستا
رصد تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی

رصد تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در ۳۴ کارگروه در سراسر کشور با هدف رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

سردار وحید مجید روز چهارشنبه اظهار داشت: با هدف اجرای مأموریت‌های ذاتی و محوله پلیس فتا، رصد جریانات مرتبط با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور در ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی در حال اجرا است .

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: پلیس فتا مطابق با شرح وظایف ابلاغی و تعیین شده همه جریانات را رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه نظیر تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی و هر گونه اقدام در حوزه جرایم ویژه انتخاباتی با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: در ایام کنونی منتهی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا در راستای اجرای وظایف و مأموریت‌های محوله با وزارت کشور، دادستانی و سایر نهادهای ذی نفع در راستای ارتقاء امنیت در فضای مجازی تعامل و ارتباط تنگاتنگ برقرار است.

 

EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.