هلدینگ مهاجرتی ویستا
تغییر ساعات اداری مصرف بنزین را افزایش داد

تغییر ساعات اداری مصرف بنزین را افزایش داد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تغییر ساعات اداری موجب افزایش ۱۱ درصدی بنزین در سطح تهران و افزایش ۶ درصدی بنزین در سطح کشور شد.

«جلیل سالاری» در خصوص مصوبه هیئت وزیران برای تغییر ساعات اداری به‌منظور مدیریت بهینه مصرف برق گفت: تغییر ساعات اداری تأثیر مستقیم در افزایش مصرف بنزین داشته است، به‌طوری که در ساعات ابتدایی صبح، اغلب مردم با اتومبیل‌های شخصی به سر کار می‌روند، در ساعات پایانی که حدود ساعت ۱۳ است، با وسایل نقلیه شخصی بیشتر تردد می‌کنند و این مسئله موجب شده ۱.۵ میلیون لیتر در تهران به مصرف بنزین کشور اضافه شود.

وی افزود: در واقع تغییر ساعات اداری موجب افزایش ۱۱ درصدی بنزین در سطح تهران و افزایش ۶ درصدی بنزین در سطح کشور شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت برای خودرو‌های نوشماره عملیاتی شده، اما هنوز برای خودرو‌هایی که متقاضی کارت سوخت المثنی هستند، عملیاتی نشده است، تصریح کرد: نیاز است که مجموعه ناجی اطلاعات خودرویی را در اختیار ما قرار دهد، هم‌اکنون جلسات کارشناسی بین همکاران در سامانه هوشمند سوخت و همکاران در مجموعه پژوهش و توسعه ناجی در حال برگزاری است تا اطلاعات مورد نیاز ما از سوی مجموعه ناجی ارائه شود.

 

EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.